Att byta operatör kan för många kännas lite krångligt. Skräckhistorierna är dessutom många inom telekom och det är lätt att stanna med sämre villkor för man tror att det inte kan bli bättre hos någon annan.
Så behöver det inte vara för dig! Träffa istället våra kunder och hör deras solskenshistorier om vad resultatet blev efter flytten till Telness.
"Med Telness är vi flexibla. Vi kan när som helst ändra mängden data, säga upp eller pausa enskilda abonnemang eller säga upp hela kontraktet om vi så skulle vilja. Det är helt på våra villkor."
Träffa Sturebadet
"Mina teamkollegor – de som gör jobbet – var hjärtligt trötta på gammelbolagens bristande kundförståelse, långsamma processer och tråkiga attityd. Telness kändes som en frisk fläkt med transparent prissättning, självservice via bankid och supertrevliga medarbetare."
Läs mer om hur Actic skapar ett friskare samhälle
"Med Telness växellösning uppskattar jag att vi har tredubblat antalet samtal vi får in. Många samtal leder direkt till betalande kunder."
Läs vår intervju med Enkla Juridik
”Skillnaden med Telness är att man får mer frihet att hantera sin egen företagstelefoni.”
Läs vår intervju med Grebban
”När vi gick över till Telness fick vi mycket bättre kontroll över telefonin och väldigt lite tid gick åt till administration”
Läs vår intervju med Mentimeter
Inte alla kan väl skryta om att de kan hantera telefonin med några knapptryck och signering med Mobilt BankID. Men det kan våra kunder!
De sköter telefonin helt digitalt, när de själva vill och kan – utan bindningstider.
För dig som är på gång, på språng eller helt enkelt har något annat på gång.
Med en mobil växel kan du som företagare bestämma när du ska vara tillgänglig för samtal och ställa in växeln precis som du vill. Inga bindningstider.
Vi var så otroligt trötta på att skicka in papper varje gång vi skulle skaffa ett nytt eller säga upp ett abonnemang. Varenda gång trodde vi att vår gamla operatör skämtade.– Mpya Digital
Allt fungerar mycket bra, nu går vi in själva och ändrar och modifierar växelns funktioner, ibland på daglig basis beroende på samtalsvolymen. Smidigt att kunna sköta allt själv via kontrollpanelen.– Sunil Dutt, VD och grundare för Vembla